Branding.
Branding.
Εταιρική Ταυτότητα
Εταιρική ταυτότητα ή ίσως το έχετε ακούσει με τον όρο “branding” είναι οποιαδήποτε ενέργεια πραγματοποιηθεί ώστε να ενισχύσει την επωνυμία της επιχείρησης σας. Από την σχεδίαση του λογοτύπου της επιχείρησης, δημιουργούμε επαγγελματικές κάρτες, αφίσες, καταλόγους, φυλλάδια, μπλουζάκια, και ό,τι έχει σχέση με διαφήμιση. Στη Forsight παίρνουμε την ιδέα, την φιλοσοφία και το όραμα σας και δημιουργούμε μια στρατηγική που θα φέρει την αναγνώριση!
Ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό
Στην σημερινή εποχή που ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους, με στόχο να αποκτήσουν συγκριτικά πλεονεκτήματα, όπως μπορεί να εξελιχθεί ένα καλά μελετημένο brand.
Αφοσίωση του προσωπικού
Το προσωπικό σας αισθάνεται υπερήφανο που συμβάλλει στην παραγωγή ενός πετυχημένου brand, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα την ικανοποίηση και την αυξημένη παραγωγικότητα.
Νέοι πελάτες
Ένα ισχυρό branding σημαίνει ότι οι καταναλωτές έχουν μια θετική εντύπωση για την εταιρεία και είναι πολύ πιθανό να συνεργαστούν μαζί σας λόγο της αξιοπιστίας σας. Μόλις το όνομα της επιχείρησης σας καθιερωθεί η διαφημιστική τεχνική της εταιρείας σας θα είναι αποτελεσματικότερη.
Αφοσιωμένους αγοραστές
Όταν η επιχείρηση σας καταφέρει να αποκτήσει αγοραστές που ταυτίζονται με τις αξίες του brand σας τότε δένονται συναισθηματικά και μετατρέπονται σε αφοσιωμένους πελάτες.
Εταιρική Ταυτότητα
Εταιρική ταυτότητα ή ίσως το έχετε ακούσει με τον όρο “branding” είναι οποιαδήποτε ενέργεια πραγματοποιηθεί ώστε να ενισχύσει την επωνυμία της επιχείρησης σας. Από την σχεδίαση του λογοτύπου της επιχείρησης, δημιουργούμε επαγγελματικές κάρτες, αφίσες, καταλόγους, φυλλάδια, μπλουζάκια, και ό,τι έχει σχέση με διαφήμιση. Στη Forsight παίρνουμε την ιδέα, την φιλοσοφία και το όραμα σας και δημιουργούμε μια στρατηγική που θα φέρει την αναγνώριση!
Ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό
Στην σημερινή εποχή που ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους, με στόχο να αποκτήσουν συγκριτικά πλεονεκτήματα, όπως μπορεί να εξελιχθεί ένα καλά μελετημένο brand.
Νέοι πελάτες
Ένα ισχυρό branding σημαίνει ότι οι καταναλωτές έχουν μια θετική εντύπωση για την εταιρεία και είναι πολύ πιθανό να συνεργαστούν μαζί σας λόγο της αξιοπιστίας σας. Μόλις το όνομα της επιχείρησης σας καθιερωθεί η διαφημιστική τεχνική της εταιρείας σας θα είναι αποτελεσματικότερη.
Αφοσίωση του προσωπικού
Το προσωπικό σας αισθάνεται υπερήφανο που συμβάλλει στην παραγωγή ενός πετυχημένου brand, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα την ικανοποίηση και την αυξημένη παραγωγικότητα.
Αφοσιωμένους αγοραστές
Όταν η επιχείρηση σας καταφέρει να αποκτήσει αγοραστές που ταυτίζονται με τις αξίες του brand σας τότε δένονται συναισθηματικά και μετατρέπονται σε αφοσιωμένους πελάτες.
Τα βήματα που ακολουθούμε.
Εστιάζουμε σε οποιοδήποτε στάδιο του κύκλου ζωής της επιχείρησης σας και μέσα από λεπτομερή έρευνα επιλέγουμε τα “δυνατά χαρτιά” της. Είναι η ιστορία; Η φιλοσοφία; Το ίδιο το προϊόν; Επιλέγουμε το θέμα και κάνουμε την κατάλληλη στρατηγική διαφήμισης που θα φέρει κέρδος και αναγνώριση!
Τα βήματα που ακολουθούμε
Εστιάζουμε σε οποιοδήποτε στάδιο του κύκλου ζωής της επιχείρησης σας και μέσα από λεπτομερή έρευνα επιλέγουμε τα “δυνατά χαρτιά” της. Είναι η ιστορία; Η φιλοσοφία; Το ίδιο το προϊόν; Επιλέγουμε το θέμα και κάνουμε την κατάλληλη στρατηγική διαφήμισης που θα φέρει κέρδος και αναγνώριση!
Έρευνα και ανάλυση
Ξεκινάμε με μια σωστή έρευνα & ανάλυση της αγοράς και να απαντήσουμε σε μερικά βασικά ερωτήματα.
Μοναδική πρόταση αξίας
Αναπτύσσουμε ένα ξεχωριστό εμπορικό σήμα που να μεταφέρει μια μοναδική πρόταση αξίας σε πελάτες και συνεργάτες.
Σχεδιασμός & εφαρμογή
Δημιουργούμε επομένως ένα business strategy με βάση τους πόρους, τις ανάγκες και τους στόχους μας. Ένα πλάνο ρεαλιστικό, αλλά και αισιόδοξο.
Διατήρηση και ενίσχυση
Το branding χρειάζεται διαρκώς νέες ιδέες, εκπλήξεις, καθαρό μυαλό και δημιουργική τρέλα. Στη Forsight έχουμε όλα όσα χρειάζεσαι!
"Αν οι άνθρωποι πιστεύουν ότι μοιράζονται αξίες με μια εταιρεία, θα παραμείνουν πιστοί στο brand."
Howard Schultz
Συχνές
ερωτήσεις
Τι είναι brand και ποια η σημαντικότητα του;
Το Brand δεν είναι ένα λογότυπο, ή μια υπηρεσία, ή ένα προϊόν. Είναι η ενστικτώδης αντίδραση ή συναίσθημα, ενός καταναλωτή για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή την εταιρεία μας. Μέσω του Branding (της δημιουργίας ενός Brand) καθίσταται πιο εύκολη η αναγνωρισιμότητα σας καθώς η φιλοσοφία, οι στόχοι και οι αξίες που σας διέπουν σαν εταιρεία, μοιράζονται με τους καταναλωτές. Απώτερος σκοπός μας, είναι η δημιουργία ενός κλίματος εμπιστοσύνης μεταξύ των πελατών σας και εσάς για μια επιτυχημένη αλληλεπίδραση.
Έχω λογότυπο, αυτό δεν είναι το σήμα μου;
Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα, μια μάρκα είναι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο! Παρόλο που καταλαβαίνουμε ότι το κόστος μπορεί να είναι καθοριστικός παράγοντας και σίγουρα εκτιμούμε την επιθυμία να αποκτήσετε μια οπτική αναπαράσταση για την επιχείρησή σας γρήγορα, απλά δεν πιστεύουμε ότι τα λογότυπα από μόνα τους λένε αρκετή ιστορία για την επιχείρησή σας. Ένα κακώς σχεδιασμένο λογότυπο μπορεί να καταλήξει να στοχεύει εντελώς σε λάθος αγορά.
Πιστεύουμε ότι μια μάρκα μιλάει πολλά για μια επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένων:
Η εμπειρία που μπορούν να περιμένουν οι πελάτες όταν καταναλώνουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία
Πώς μια επιχείρηση αναδεικνύει τα μοναδικά σημεία πώλησης ή τη θέση της στην αγορά
Πώς μια επιχείρηση κατανοεί τις αγορές-στόχους της συμμετέχοντας στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες της
Πώς μια επιχείρηση παραμένει σχετική και παρακολουθεί τις τάσεις της αγοράς
Η μάρκα σας περιγράφει ποιος είστε και τι κάνετε, γι' αυτό είναι σημαντικό η οπτική σας ταυτότητα – το λογότυπό σας, το οποίο χρησιμοποιείται σχεδόν για όλες τις επικοινωνίες μάρκετινγκ, το μεταδίδει σαφώς.
Τι κάνει ένα επιτυχημένο brand;
Η ανάπτυξη μιας γραμμής ή μιας δήλωσης αποστολής που μεταφέρει συνοπτικά το μήνυμά σας.
Σχεδιαστικές ανάγκες, όπως μια ιστοσελίδα, ένα λογότυπο, επιχειρηματικά χαρτικά και συσκευασία προϊόντων.
Διαφημιστικά και προωθητικά υλικά που μεταφέρουν και υποστηρίζουν την υπόσχεση της μάρκας.
Εκπαίδευση προσωπικού για να βεβαιωθείτε ότι οι εργαζόμενοί σας κατανοούν τις αξίες της μάρκας και τους επιχειρηματικούς στόχους σας.
Συχνές
ερωτήσεις
Τι είναι brand και ποια η σημαντικότητα του;
Το Brand δεν είναι ένα λογότυπο, ή μια υπηρεσία, ή ένα προϊόν. Είναι η ενστικτώδης αντίδραση ή συναίσθημα, ενός καταναλωτή για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή την εταιρεία μας. Μέσω του Branding (της δημιουργίας ενός Brand) καθίσταται πιο εύκολη η αναγνωρισιμότητα σας καθώς η φιλοσοφία, οι στόχοι και οι αξίες που σας διέπουν σαν εταιρεία, μοιράζονται με τους καταναλωτές. Απώτερος σκοπός μας, είναι η δημιουργία ενός κλίματος εμπιστοσύνης μεταξύ των πελατών σας και εσάς για μια επιτυχημένη αλληλεπίδραση.
Έχω λογότυπο, αυτό δεν είναι το σήμα μου;
Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα, μια μάρκα είναι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο! Παρόλο που καταλαβαίνουμε ότι το κόστος μπορεί να είναι καθοριστικός παράγοντας και σίγουρα εκτιμούμε την επιθυμία να αποκτήσετε μια οπτική αναπαράσταση για την επιχείρησή σας γρήγορα, απλά δεν πιστεύουμε ότι τα λογότυπα από μόνα τους λένε αρκετή ιστορία για την επιχείρησή σας. Ένα κακώς σχεδιασμένο λογότυπο μπορεί να καταλήξει να στοχεύει εντελώς σε λάθος αγορά.
Πιστεύουμε ότι μια μάρκα μιλάει πολλά για μια επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένων:
Η εμπειρία που μπορούν να περιμένουν οι πελάτες όταν καταναλώνουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία
Πώς μια επιχείρηση αναδεικνύει τα μοναδικά σημεία πώλησης ή τη θέση της στην αγορά
Πώς μια επιχείρηση κατανοεί τις αγορές-στόχους της συμμετέχοντας στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες της
Πώς μια επιχείρηση παραμένει σχετική και παρακολουθεί τις τάσεις της αγοράς
Η μάρκα σας περιγράφει ποιος είστε και τι κάνετε, γι' αυτό είναι σημαντικό η οπτική σας ταυτότητα – το λογότυπό σας, το οποίο χρησιμοποιείται σχεδόν για όλες τις επικοινωνίες μάρκετινγκ, το μεταδίδει σαφώς.
Τι κάνει ένα επιτυχημένο brand;
Η ανάπτυξη μιας γραμμής ή μιας δήλωσης αποστολής που μεταφέρει συνοπτικά το μήνυμά σας.
Σχεδιαστικές ανάγκες, όπως μια ιστοσελίδα, ένα λογότυπο, επιχειρηματικά χαρτικά και συσκευασία προϊόντων.
Διαφημιστικά και προωθητικά υλικά που μεταφέρουν και υποστηρίζουν την υπόσχεση της μάρκας.
Εκπαίδευση προσωπικού για να βεβαιωθείτε ότι οι εργαζόμενοί σας κατανοούν τις αξίες της μάρκας και τους επιχειρηματικούς στόχους σας.